QY356254

PSIE OPOWIEŚCI

Mam w domu 7 (+1)  psów, dobrze widzicie - 7 PSÓW. Jak do tego doszło? Sama chciałabym wiedzieć 😂.
Kiedy z narzeczonym wprowadzilismy się do pierwszego wspólnego mieszania, oboje mówilismy o tym, że nie weźmiemy rzadnego zwięrzęcia pod dach do momentu w którym nie będzimy zabezpieczeni finansowo (ja jeszczę studiuję weterynerię, on ówczesnie dopiero skonczył studia). Pierwsze pół roku od wspolnego zamieszkania bylo totalnym sukcesem, tylko nasza dwójka i przysięgam, sciagnelismy to na siebie swiętując pół roku mieszkania razem. DOKŁADNIE 2 dni po naszej pół-rocznicy wpolnego zamieszkania, mój narzeczony wracając z pracy do domu, w rowie koło drogi znalazł potrąconego Beagle - momentalnie spakował psiaka do samochodu i przywiozł go do mnie. Pisek - Marysia, widoczna na zdjęciu - miała złamaną kosc udową, a ze wzgledu na swoje ogromne zamilowanie do zwierząt postanowiłam - nie usypiamy tylko leczymy i koniecznie Marysia zostaje z nami bo ewidentnie byla nam przeznaczona. Marysia po półtorej roku odzyskała (niemal) pełną sprawnosc w tylnej lewej lapie i cieszy sie szczesliwym pieskim zyciem. Następna była Diana i Gosia - równiez widoczne na ponizszym zdjeciu, jako dwa pieski w typie buldoga widoczne niemal na samym koncu - jaka byla ich historia? Mieszkamy w malym miasteczku, a rodzina mojego narzeczonego mieszka na rasowej polskiej wiosce, gdzie zamiast sterylizowac suczki i oddawac szczeniaki i kocięta - zwierzęta lądują w worku, a worek w rzece. Suczka sąsiadów którzy mieszkali za płotem moich przyszłych tesciów nagle, się oszczeniła - w sumie 3 szczenięta (w tym Diana i Gosia). Jednego ze szczeniaków udało im się oddać komus ze wsi, ale wciaż pozostal problem 2 suczek - pojawila sie grozba, albo ktos bierze psy albo idą na dno. Tu pojawilam sie ja, cała na biało i psiaki żyją ze mną i moim narzeczonym.